Strona główna Usługi serwisowe i konserwacji
Usługi serwisowe i gwarancyjne PDF Drukuj Email
Usługi

Serwis

Oferujemy sprawny serwis oraz pomoc techniczną przez cały okres współpracy. Naszym celem jest zapewnienie ciągłości pracy dostarczonych rozwiązań po ich sprawnym i prawidłowym wdrożeniu. Naszą ambicją zaś niezmiennie pozostaje zapewnienie obsługiwanym klientom niezachwianego poczucia bezpieczeństwa oraz satysfakcji ze współpracy. W tym celu zatrudniamy wyłącznie najlepszych fachowców, których jedynym zadaniem jest profesjonalna i przyjazna opieka nad powierzonymi zasobami w zakresie uzgodnionej kategorii obsługi serwisowej.



Kategorie serwisu SLA:


 

 

 

 

 Obszar serwisu:


Trójmiasto - Gdańsk, Sopot, Gdynia, Polska i Europa.




Serwisujemy systemy:



alt Systemy firmy Aastra serii BusinessPhone 50, BusinessPhone 250, BP128i (model Rack), a także duże systemy Tytan, wszystkie wersje systemu MD110 jak też najnowsze serwery telekomunikacyjne MX-One Telephony Server i MX-One Telephony Switch.
alt Systemy firmy Ericsson serii BusinessPhone 50, BusinessPhone 250, BP128i (model Rack), a także duże systemy Tytan, wszystkie wersje systemu Ericsson MD110 jak też najnowsze serwery telekomunikacyjne MX-One Telephony Server i MX-One Telephony Switch.

alt

Systemy firmy Avaya, między innymi Avaya IP Office, Avaya Definity oraz Avaya Aura i inne

alt

Systemy Siemens Hi-com, Hipath.

 

alt

Systemy Slican CCA2720, CT1668, MAC i inne.

Systemy telekomunikacyjne firmy Nortel.
 

Ta strona używa plików Cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Polityka prywatności.

Akceptuję pliki cookie.

Dyrektywa UE - pliki cookie.