Strona główna Contact Center Customer Interaction Center
Contact Center PDF Drukuj Email
Rozwiązania

Contact Center 


to niezwykle zaawansowana platforma komunikacji IP o najwyższym poziomie innowacyjności i sprawności.

Obecnie systemy komunikacyjne zawierają wiele różnych elementów, takich jak centrale PBX, automatyczne dystrybutory rozmów (ACD), systemy IVR, serwery faksowe, bramki internetowe oraz pośredniczące systemy integracji komputera z telefonem (CTI). Contact Center Platform jest podstawą jedynego w swoim rodzaju pakietu produktów pracujących w środowisku Windows, zaprojektowanego w celu zastąpienia firmowych urządzeń komunikacyjnych.

 

W przeciwieństwie do tradycyjnych rozwiązań, Contact Center oferuje otwartą i zwartą architekturę, która praktycznie eliminuje konieczność integracji. Architektura ta została zaprojektowana w celu zredukowania kosztów wdrażania i utrzymania, uproszczenia administracji oraz ułatwienia dostosowania do potrzeb użytkownika. Architektura platformy typu "wszystko w jednym" pozwoli organizacji obsługiwać klientów na światowym poziomie, zarówno drogą telefoniczną, jak i faksową, pocztą elektroniczną lub przez Internet.

Contact Center to platforma all-in-one o niezwykle otwartej architekturze dla wszelkiego typu interakcji z klientem np. SIP, VoIP, mail, chat itp.

 

Na system Contact Center składają się między innymi:


 

  • PBX/IP-PABX
  • ACD/kolejkowanie multimediów (głos, chat, e-mail itp.)
  • monitoring i raportowanie
  • IVR - Interactive Voice Response
  • Knowledge management
  • Workforce management (WFM)
  • Kampanie wychodzące - outbound dialing
  • multimedia recording (nagrywanie multimediów)
  • screen recording (nagrywanie ekranów)
  • ocena agentów
  • badanie satysfakcji klientów


 

 

Ta strona używa plików Cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Polityka prywatności.

Akceptuję pliki cookie.

Dyrektywa UE - pliki cookie.