Strona główna Contact Center
Contact Center PDF Drukuj Email
Rozwiązania


Systemy Call i Contact Center zapewniają profesjonalizację obsługi dużej liczby klientów dzwoniących do firmy.


Call Center znakomicie przyczynia się do poprawy jakości obsługi klientów przy jednoczesnym obniżeniu kosztu obsługi. Zapewnia najwłaściwszą alokację zasobów ludzkich firmy i efektywne ich wykorzystanie.


Systemy nadzorujące pracę Call Center pozwalają gromadzić dane, przechowywać je, analizować oferując zaawansowane narzędzia na potrzeby zarządzania Call Center i planowania kampanii.

 

 

BusinessPhone Call Center

BusinessPhone Call Center to rozwiązanie dla małych i średnich firm. BP Call Center pomaga wykorzystać zasoby firmy w maksymalnie efektywny sposób zapewniając jednocześnie najwyższy poziom obsługi klientów.
 


Interactive Intelligence Contact Center
Customer Interaction Center to to niezwykle zaawansowana platforma komunikacji IP o najwyższym poziomie innowacyjności i sprawności.

więcej...

 

 

Ta strona używa plików Cookie. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Polityka prywatności.

Akceptuję pliki cookie.

Dyrektywa UE - pliki cookie.